onsdag 18 februari 2009

Våffelkväll

Idag var den stora dagen. Dagen med stort D. Och stort V. Våffeldagen. Inte den riktiga visserligen, men en ack så riktig för oss! Oss bestod av mig, Magda, Niclas, Erik och Björn. It was totally delicious. Inte bara våfflorna, utan stämningen. Det är skönt att kunna ses utan att alltid festa, utan bara slappa. Spela ett spel och kolla lite på TV. Vi spelade Twister, jag hade nästan glömt hur kul det var. Träningsvärken imorn kommer inte vara lika underhållande dock. (Jag vet, det är lite illa att få träningsvärk av ett sällskapsspel.) Anyways... Innan folker kom somnade jag. Verkligen somnade, inte tog en liten lur, utan här snackar vi däckad. Magda och folket stod utanför och knackade på rutan och ringde till mobilen i typ 10 minuter innan jag hörde dem. Lite pinsamt nästan. Sen hade vi ett spännande samtal om huruvida "baj" är ett ord eller inte. En baj, flera bajs? Så blir det när man umgås med spännande folk.

Imorn är det en annan stor dag. Dagen med stort D igen. Och stort T. Tacodagen. The one and only. Återigen kommer samma människor samlas. (Med eventuella tillägg i form av en Hjalle och eventuellt en Elin, even better!) Och det kommer bli awesome. Innan dess ska jag träffa Malin. Som det som vanligt var alldeles för längesen jag träffade nu! Ska bli kul.

Ännu mer awesome kanske det bli i helgen då jag ska till fylleklev (landet) med Magda, Björn och person X (ännu okänd). Ullared, here we come! (först måste man ju ifs skriva en inköpslista och en karta.)

Sincerely yours,
Jeni.

Inga kommentarer: