söndag 15 februari 2009

Long time, no see

So so so. Nu var det redigt längesen man skrev alltså. Jag skyller på allt utom mig själv. Mest är det nog Hjallets fel bara för att.

Anyways... I fredags var det spexet-sittning, verkligen kuuuul! Vi serverade vår punsch för första gången, och den var mycket uppskattad (folk köpte en till! det händer aldrig!). Sen var det bardags på undervåningen, det var kul. Ett tag. Sen när vi insåg att det inte skulle bli någon bastu tänkte vi hänga med Josef och hans kompisar till Nef, men det blev så mycket strul så jag sprang hem istället. Boring Jenny, ja...

Jag gjorde ett quiz på facebook nyss som hette "hur många vuxenpoäng har du?" eller något i den stilen. Jag fick 100%. Inte helt okej, eller?! SÅ vuxen är jag väl ändå inte? Okej att jag är sambo och sånt, men still liksom... Dock är jag glad för att jag inte är som vissa av mina kursare. Kul att vara fjortis när man är 19 liksom.

Åh. Min msn-bild är så underbar. Jag och sigrid på ön dit vi åkte med Fredriks båt... Längtar till sommaren massa nu. Värme... Sol... Gullholmen med Hjalle... Landet... Iiiiih

Städade hela lägenheten idag. Det behövdes verkligen. Dessutom satte jag upp mina nya gardiner och fönstergrejerna som ska skydda mot insyn. Nu är det riktigt vackert här hemma. Michael kommer bli glad när han kommer. He'll better be... >:)

Ska nog kolla på lite Twin Peaks nu iallafall. Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj du skriver blogg igen. det var inte igår! skoj. fortsätt med det.

Anonym sa...

sommar nuuuu! jag diggar också din msn-bild, it was a bra kväll! coolt btw att du bloggar trots att du inte är sur ;)